ΑΑΔΕ : Τροποποίηση της απόφασης για τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης – Δελτίο Παραγγελίας Εστίασης και υποχρέωση εναρμόνισης εντός 15 ημερών με τις νέες εκδόσεις myDATA
Με νέα απόφαση της Αριθμ. Α. 1126 η ΑΑΔΕ η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 4557/Β/05.08.2024 τροποποιείται η Α.1035/2020 η οποία αφορά τις υποχρεώσεις των Παρόχων Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Έκδοσης Στοιχείων.
Οι αλλαγές αφορούν σε μεγάλο βαθμό τα δελτία παραγγελίας εστίασης τα οποία περιέχουν δεδομένα διαχείρισης «ανοικτών τραπεζιών» κατά την εκτέλεση κάθε μίας παραγγελίας. Υπενθυμίζεται ότι με την απόσυρση των ΕΑΦΔΣΣ από 1.8.2024 οι οντότητες που έχουν επιλέξει τους νέους ΦΗΜΑΣ Εστιατορίου ή ΦΤΜ Εστιατορίου ή ΑΔΗΜΕ Εστιατορίου έχουν εναρμονιστεί ήδη με τις σχετικές υποχρεώσεις τους προς την ΑΑΔΕ.
Με την εν λόγω απόφαση οι πάροχοι ηλεκτρονικής τιμολόγησης έχουν πλέον υποχρέωση εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που τίθεται σε παραγωγική λειτουργία κάθε νεότερη έκδοση της ψηφιακής πλατφόρμας «myDATA» να εναρμονίζουν τα συστήματά τους και να συμμορφώνονται με τις νέες προδιαγραφές. Περισσότερες λεπτομέρειες στον σύνδεσμο https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20240204557