Υψηλός ο βαθμός ικανοποίησης των επιχειρηματιών από το ΓΕΜΗ
Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Υπηρεσία μιας Στάσης (ΥμΣ) που παρέχεται από τα επιμελητήρια της χώρας και τους συμβολαιογράφους. Αυτό είναι ένα από τα βασικότερο ευρήματα μεγάλης έρευνας (συμμετείχαν 2.369 άτομα, εκ των οποίων 1.490 από επιχειρήσεις, 719 από χρήστες της ΥμΣ και 160 από στελέχη των Επιμελητηρίων) που διενήργησε η εταιρεία Netrino για λογαριασμό του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθήνας (ΒΕΑ). Ειδικότερα, σύμφωνα με αυτή, συγκρίνοντας με άλλες εννέα Δημόσιες Ψηφιακές Υπηρεσίες, το ΓΕΜΗ και η ΥμΣ βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις (με πολύ μικρή διαφορά από το Gov.gr που έρχεται πρώτο) ως προς τον βαθμό ικανοποίησης.
Ακολουθούν χαμηλότερα, αλλά με θετική αξιολόγηση, οι πλατφόρμες My business και MyAADE, ενώ αρνητική είναι η γνώμη, κυρίως των λογιστών που χειρίζονται δεκάδες εταιρείες έκαστος, σχετικά με πλατφόρμες των MyData, ΕΡΓΑΝΗ, ΕΦΚΑ, ΤτΕ.
Επισημαίνεται ότι μία στις τρεις επιχειρήσεις αναθέτει σε εξωτερικούς συνεργάτες (κυρίως λογιστές αλλά και δικηγόρους) την εκπροσώπησή της στο ΓΕΜΗ. Από το ευρήματα της έρευνας προκύπτει επίσης ότι η υπηρεσία αναζήτησης στοιχείων Δημοσιότητας Εταιρειών και Στατιστικών έχει εξελιχθεί σε ένα ουσιαστικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις, με εβδομαδιαία και μηνιαία συχνότητα χρήσης, κυρίως από τους λογιστές (68%), τους ιδρυτές των επιχειρήσεων (53%) και τις ανώνυμες εταιρείες (52%). Η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν αξιοποιείται επαρκώς από τις ατομικές επιχειρήσεις. Την ίδια στιγμή, σχεδόν όλες οι υπηρεσίες που προσφέρονται από το ΓΕΜΗ αξιολογούνται ως πολύ ικανοποιητικές (άνω του 6 στην κλίμακα 1-7): Σύσταση εταιρείας, Καταχώριση Καταστατικού (και μεταβολών του), Καταχώριση άλλων μεταβολών πλην Καταστατικού, Αίτηση έκδοσης πιστοποιητικών/ Αντιγράφων και Πληρωμές / Ετήσιο τέλος τήρησης μερίδας και Αναζήτηση στοιχείων δημοσιότητας επιχειρήσεων. Ελαφρώς χαμηλότερες, αλλά πάντα ικανοποιητικές (άνω του 5 στην κλίμακα 1-7), αξιολογούνται υπηρεσίες όπως η Διάθεση Ηλεκτρονικής Υπογραφής και η Γενική πληροφόρηση .